Ultimele informatii

  • Home   >
  • Promotii   >
  • Stiri   >
  • Noul Fiat Doblo Panorama, un nou start pentru cel mai vândut MPV din segment

Noul Fiat Doblo Panorama, un nou start pentru cel mai vândut MPV din segment

0 comments

Cel mai bine vândut MPV din segment, Fiat Doblò Panorama, se relansează sub o nouă înfăţişare şi cu o serie de caracteristici ce îi intăresc imaginea de vehicul polivalent si lider de piaţă.
După ce versiunea anterioară a modelului Doblò s-a vândut în peste un milion de unităţi, noul Fiat Doblò Panorama se reinventează în toate aspectele, beneficiind de cele mai recente tehnologii şi de o nouă platformă, argumente ce se traduc in avantaje ca: spaţiu, confort, motorizări performante, siguranţă si, mai ales, un spirit practic greu de egalat, subliniat şi de existenţa in echiparea standard a ambelor uşi laterale culisante şi a sistemului Start&Stop – o tehnologie ce face ca motorul să se oprească automat în momentul în care staţionaţi si apoi să repornească tot automat atunci când este apăsată pedala de acceleraţie, contribuind astfel la o reducere substanţială a consumului de carburant şi a emisiilor.

Spaţiul este unul din punctele forte ale noului model şi se traduce prin existenţa a 5 sau 7 locuri, prin cel mai mare compartiment de bagaje din clasă, de 790 pana la 3200 de litri, dar şi printr-un ampatament de 2755 mm, de asemenea cel mai mare din segment. În Doblo Panorama este loc pentru tot ceea ce contează, fară a face compromisuri nici in privinţa pasagerilor, nici în ceea ce priveşte cantitatea şi natura bagajelor.
Strâns legat de conceptul de spaţiu, dar şi de noul design, nimic din ceea ce înseamnă confort nu este lăsat la întâmplare. Interior funcţional prin prezenţa multiplelor spaţii de depozitare, o nouă planşă de bord, 11 culori exterioare, 4 tipuri de tapiţerie, opţiunea climatizare automată şi suspensii Bi-Link de ultimă generaţie.
În privinţa motorizărilor, Noul Fiat Doblò Panorama este singurul model din clasă ce respectă standardul Euro 5 şi propune 3 propulsoare cu taxă de poluare zero: 1.4 95 CP, 1.6 Multijet 105 CP DPF şi 2.0 Multijet 135 CP DPF, precum şi o motorizare Euro 4 1.3 Multijet 90 CP DPF.
Preocuparea Fiat pentru protecţia mediului şi pentru reducerea costurilor se regăseşte în cantitatea de emisii atribuită noului model, cea mai mică din clasă pentru motorul 1.3 Multijet 90 CP – 129g/km, precum şi în indicatorii de consum – 4,9l/100 km, mixt, pentru 1.3 Multijet 90 CP.
Pe lângă Start&Stop şi suspensiile Bi-Link, Noul Fiat Doblò Panorama dispune şi de noul Sistem Blue&Me, o aplicaţie multimedia ce permite atât utilizarea telefonului personal în regim hands free cu recunoaştere vocală cât şi citirea fişierelor multimedia de pe un dispozitiv USB portabil.
În România, Noul Fiat Doblò Panorama va porni de la un preţ special de 11.756 Euro plus TVA (1.4 16v 95 CP Euro 5), ceea ce face ca aceasta să fie cea mai accesibilă ofertă promoţională pentru un turism de import cu 7 locuri. Modelul va fi disponibil în două variante de echipare: Active şi Dynamic.
Campania de promovare este una inedită, spot-ul video fiind o continuare a clipului din 2001, în care trei jamaicani pasionaţi se antrenează temeinic pentru olimpiada de bob. De data aceasta, cei trei prieteni se antrenează pentru a avea o familie şi pentru noi responsabilităţi. Cu zâmbetul pe buze…

Cel mai bine vândut MPV din segment, Fiat Doblò Panorama, se relansează sub o nouă înfăţişare şi cu o serie de caracteristici ce îi intăresc imaginea de vehicul polivalent si lider de piaţă.
După ce versiunea anterioară a modelului Doblò s-a vândut în peste un milion de unităţi, noul Fiat Doblò Panorama se reinventează în toate aspectele, beneficiind de cele mai recente tehnologii şi de o nouă platformă, argumente ce se traduc in avantaje ca: spaţiu, confort, motorizări performante, siguranţă si, mai ales, un spirit practic greu de egalat, subliniat şi de existenţa in echiparea standard a ambelor uşi laterale culisante şi a sistemului Start&Stop – o tehnologie ce face ca motorul să se oprească automat în momentul în care staţionaţi si apoi să repornească tot automat atunci când este apăsată pedala de acceleraţie, contribuind astfel la o reducere substanţială a consumului de carburant şi a emisiilor.
Spaţiul este unul din punctele forte ale noului model şi se traduce prin existenţa a 5 sau 7 locuri, prin cel mai mare compartiment de bagaje din clasă, de 790 pana la 3200 de litri, dar şi printr-un ampatament de 2755 mm, de asemenea cel mai mare din segment. În Doblo Panorama este loc pentru tot ceea ce contează, fară a face compromisuri nici in privinţa pasagerilor, nici în ceea ce priveşte cantitatea şi natura bagajelor.
Strâns legat de conceptul de spaţiu, dar şi de noul design, nimic din ceea ce înseamnă confort nu este lăsat la întâmplare. Interior funcţional prin prezenţa multiplelor spaţii de depozitare, o nouă planşă de bord, 11 culori exterioare, 4 tipuri de tapiţerie, opţiunea climatizare automată şi suspensii Bi-Link de ultimă generaţie.
În privinţa motorizărilor, Noul Fiat Doblò Panorama este singurul model din clasă ce respectă standardul Euro 5 şi propune 3 propulsoare cu taxă de poluare zero: 1.4 95 CP, 1.6 Multijet 105 CP DPF şi 2.0 Multijet 135 CP DPF, precum şi o motorizare Euro 4 1.3 Multijet 90 CP DPF.
Preocuparea Fiat pentru protecţia mediului şi pentru reducerea costurilor se regăseşte în cantitatea de emisii atribuită noului model, cea mai mică din clasă pentru motorul 1.3 Multijet 90 CP – 129g/km, precum şi în indicatorii de consum – 4,9l/100 km, mixt, pentru 1.3 Multijet 90 CP.
Pe lângă Start&Stop şi suspensiile Bi-Link, Noul Fiat Doblò Panorama dispune şi de noul Sistem Blue&Me, o aplicaţie multimedia ce permite atât utilizarea telefonului personal în regim hands free cu recunoaştere vocală cât şi citirea fişierelor multimedia de pe un dispozitiv USB portabil.
În România, Noul Fiat Doblò Panorama va porni de la un preţ special de 11.756 Euro plus TVA (1.4 16v 95 CP Euro 5), ceea ce face ca aceasta să fie cea mai accesibilă ofertă promoţională pentru un turism de import cu 7 locuri. Modelul va fi disponibil în două variante de echipare: Active şi Dynamic.
Campania de promovare este una inedită, spot-ul video fiind o continuare a clipului din 2001, în care trei jamaicani pasionaţi se antrenează temeinic pentru olimpiada de bob. De data aceasta, cei trei prieteni se antrenează pentru a avea o familie şi pentru noi responsabilităţi. Cu zâmbetul pe buze…

Da mai departe